Tavoitepäivä päätetty

02.09.2019 olen kirjoittanut ”joko uskaltaisin toivoa että ulosotto on ohi kahden vuoden kuluttua”.

Joko nyt uskaltaisin luottaa siihen, että kahden vuoden päästä oon ulosottovelaton?

Tällä lyhennystahdilla laskettuna olisin maksanut ulosoton 22,15kk päästä. Tähän kun lisää vielä mm.  lomarahoista lyhennettävät osat, voisi olettaa että 15.02.2022 jäljellä on enää ulosoton ulkopuolisia velkoja jos kaikki menee putkeen. Tämä otetaan nyt tavoitteeksi!

Tavoitteeseen vaikuttaa vielä ainakin se, millaisena nyt perinnässä olevat velat tulevat takaisin ulosottoon, ja kuinka paljon korona-virus vielä vaikuttaa työelämään. Tällä hetkellä olen vielä töissä, mutta toimistoaikoina jolloin kaikki viikonlopun ja iltojen lisät jäävät saamatta. Pahimmassa tapauksessa joudun vielä kesän aikana lomautetuksi jolloin tulot taas tippuvat. Toivotaan että homma alkaisi olla ohi jo kesään mennessä.

Laskin myös tämän kuun lyhennysten perusteella, mihin mennessä kaikki velat olisi mahdollista olla maksettuna.

17 709,36  /  724,25  =  ~24,45

Tämä tietysti vaatisi, etten käytä luottokortteja ollenkaan, ja ulosoton ollessa ohi, maksan palkasta seuraavat pari kuukautta tuon n. 700/kk jäljelle jääviä velkoja eli maksusopimusta ja luottokortteja.

Olen kertonut ennenkin että noi luottokortit on mun pienin murhe. Nyt olen saanut hyvin niitä kerrytettyä, mutta koronan vuoksi meillä ei ole välttämättä varaa säästää jo varattuun lomamatkaan tarpeeksi käyttörahaa, ja olenkin päättänyt että tarvittaessa käytän silloin noita rahoja. Matka on vasta marraskuussa joten siihen on vielä aikaa.

Näillä ajatuksilla olisin kuitenkin täysin velaton vuoden 2022 aikana.

<3


Kommentit

  1. Mietin pitkään, miksi tuo 15.2.2022-päivämäärä on mulle jollain lailla tärkeä. Nyt tuli mieleen, että sehän on sama päivämäärä, mikä on viimeisessä laskussa Axactorille velkaan, joka vedettiin pois ulosotosta alkuvuodesta. Niin lähellä mutta silti niin kaukana :)
    Mun urakka ulosotossa kestää yli vuoden vielä sun jälkeen näiden suunnitelmien mukaan. Mutta siellä se maali häämöttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää koko matka on tuntunut just tolta - niin lähellä mutta silti niin kaukana :D Joku päivä se on vielä ohi, tsemppiä ja kiitos kun jaksat seurailla vaikka musta ei oo paljoa nyt kuulunutkaan. Kommenteista tulee aina hyvä mieli <3

      Poista
  2. Onko sinulla luottokortit säilyneet kaikesta huolimatta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On säilyneet, en osaa tarkemmin sanoa että miksi, olen kyllä maksanut aina ajallaan kuukausimaksut vaikka koko luotto on käytetty. Kai sielä ollaan tyytyväisiä koroista tuleviin tuloihin tai eivät vaan ole tarkistaneet luottotietojani myöhemmin.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari