Kahdeksan päivän haaste!

Meidän ruokapöydän tuolit on ihan kamalassa kunnossa. Uudet tuolit on olleet ostoslistalla jo vuoden verran ja olen etsinyt sopivia. Ainut malli minkä olen kelpuuttanut maksaa 70e/kpl.

Nyt ne tuolit on -50% alennuksessa!

4kpl tuoleja maksaisi siis yhteensä 140e.

Tilillä mulla on rahaa 158e, käteisenä ainakin 20-30e ja eräs ihminen on mulle velkaa 100e mutta siitä ei ole sovittu tarkkaa maksuaikaa eli en voi luottaa että saan siitä euroakaan tänä aikana.

Tän lisäksi oon kolmessa kuukaudessa onnistunut kerryttämään luottokorteille yhteensä n. 170e (miinuksella siis noin 2830e mutta tää on jo suuri saavutus) enkä millään haluaisi käyttää niitä rahoja.

Saan 15.01. lisät palkasta joka on tässä kuussa n. 500e.

Nyt aionkin ostaa tuolit pankkitililtä ja haastaa itseni selviämään seuraavan 8 päivää niillä muutamalla kympillä mitä mulle jää. Joillekin se ei olisi haaste eikä mikään mutta kuten huomasitte niin viimeviikolla rahaa kului lähes 100e. Onneksi pakkasessa on ne jauhelihat 😜

Jännittävää nähdä miten erilainen tästä viikosta tulee verrattuna edelliseen!

Päivitän huomenna tarkan summan paljon rahaa on käytettävissä tuolien oston jälkeen.


Mikä sun viikkobudjetti on yleensä? <3

Kommentit

  1. Mä myös päätin nyt alkaa budjetoida elämääni. Pakkasessa olevat lihat tuo kyllä suuren avun rahan säästämisessä. Helpostihan tuo yhden viikon pienellä budjetilla eläminen onnistuu, jos vain on valmiina ruoka-aineita. Sain itse viikon vedettyä ruokaostosten osalta reilulla 30€:lla (josta kahvitarjouksen perässä meni 8€). Ja mulla on kuitenkin kaksi lasta elätettävänä. Olen budjetoinut päivittäistavaroihin nyt alustavasti 100€/vko, mutta se näyttää olevan todella iso summa nyt, kun olen päässyt säästämmisen makuun :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari