Marraskuu loppuu, enkä ole rahaton

Pankkitilin saldo tänään aamulla 201,69€.

Netpostista tuli ilmoitus, sähkölasku erääntynyt eilen 52,39€. Maksoin sen heti pois - ei olisi ollut yleensä mahdollista. Ei mun tilillä tässä vaiheessa normaalisti ole lähellekkään viittäkymppiä jäljellä.

Tilin saldo nyt 149,30€
Luottotilit 22,48€ & 30,89€

Yleensä tässä vaiheessa kuuta olen jo siirtänyt luottotileillä pyörivät parikymppiä pankkitilille ja elellään viimeisillä pennosilla. Nyt kuitenkin tilanne on se, etten ole koskenut luottotileihin koko kuukautena, ja perjantaina sinne kilahtaa uudet lyhennykset. TÄMÄ ON HISTORIALLISTA! En ole oikeasti vuosikausiin saanut lyhennettyä enempää kuin sen parikymppiä, kun aina on ollut ”tarve” niille rahoille. Ei siis todellakaan ole ollut vaan olen mitä luultavimmin pelannut ne. En tiedä kauan nuo rahat saavat siellä levätä, mutta hyvältä tuntuu kun tilillä on vielä rahaa ennen palkkapäivää, vaikka kyllä laskuja olisi rästissä enemmän kuin rahaa. Askel kerrallaan kuitenkin eteenpäin.

Jos vielä saan täyden palkan perjantaina (ilman ulosottomaksuja) saadaan varmaan vuokra vihdoin ajantasalle! Se on niin iso stressitekijä että olis kiva päästä siitä eroon. Tämän tilanne selvinnee viimeistään perjantaina.

Tässä kuussa olen käyttänyt suureksi osaksi korttia maksuvälineenä, ja ajattelinkin että voisin tehdä raportin, mihin rahaa on mennyt tililtä. Kuitteja ei ole eli niin tarkkaa tietoa ei tule, mutta suuntaa antavasti pystyy katsomaan mihin raha mulla kuluu.

<3


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari