Voittajan on helppo hymyillä

Selkeästi pelit ovat vielä ajatuksissa koska näen jonkunverran unia pelaamisesta ja voittamisesta. Unissa tilanteet on pelkkää positiivista ja rahaa tulee ovista sekä ikkunoista 😄 

Käytiin mielenkiintoinen keskustelu miehen kanssa eilen illalla. Vaikka hän tietää mun tilanteen niin ei ehkä täysin ymmärrä sitä silti. Hän kertoi mulle ystävästään joka on nyt voittanut ”kuulemma ihan parilla kympillä useita satoja euroja!” Katsoin miestäni tonnin seteli ilmeellä ja huomautin että eiköhän taustalla ole toisenlainen tarina. Mieheni lähtökohta tähän tilanteeseen oli kateellinen, hän ilmoitti olevan epäreilua että meillä on velkaa ja toiset vaan voittaa 😂 KÄSITTÄMÄTÖNTÄ 

Tuleekohan hän koskaan tajuamaan tätä hommaa?  Mun velat johtuu just tosta tilanteesta! Kaverinkaveri on voittanut jostain niin täytyyhän itsekin kokeilla, sitten eka iso voitto ja lisää rahaa peliin. Lopputulos: 25 000e velkaa. 

Ärsyttää koska tiedän myös tämän kyseisen kaverin myöntäneen mulle että hänellä on ongelma pelaamisen kanssa. Mutta ei oo mun asia kertoa siitä miehelleni tai muillekaan eteenpäin. Se on jännä miten me pelurit osataan kertoa innoissaan muille muutaman sadan voitoista kun kuukaudessa on hävitty koko tili ja ehkä vielä otettu velkaa päälle. 

Tästä kaikesta mulle ei onneksi tullut sellainen olo että haluaisin kokeilla itsekin tulisiko voitto. Pysytään vaan pelaamatta niin kaikki raha mikä tilille palkkapäivänä napsahtaa, on se voitto.


<3

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari