Kuukausipäivä!

Eilen tajusin että tänään olen ollut KUUKAUDEN pelaamatta!

Tänään heräsin unesta jossa pelasin ”uutta Emmaa” jonka näin eilen pelikoneen ruudulla. Emma peli on se mihin mä oon pelikoneilla isot rahat laittanut. 

Oon niin onnellinen ja ylpeä että vaikka tän kuukauden aikana on tullut muutaman kerran tilaisuus pelata, olen omasta tahdosta jättänyt sen tekemättä. Varsinkin tässä tilanteessa kun vuokranmaksukin on päin hel****iä, ei ole varaa laittaa euroakaan tollaseen turhuuteen. 

Vielä kuukausi sitten elin ajatuksella, että jos laitan nyt kakskymppiä tähän, niin voihan se olla että lähden satanen taskussa kotiin. Yleensä se tarkotti että lähdin satanen köyhempänä kotiin. Huomaan että tää ajatustapa nostaa nytkin päätään mutta oon ainakin tähän asti pystynyt pitämään pääni ja pelaamattomuuteni. 

Uusi työ on sujunut myös ihan kivasti ja jännityksellä (myös pienellä ahdistuksella kasaantuneiden laskujen takia) odotan palkkapäivää, en nimittäin osaa yhtään sanoa paljon tulen saamaan palkkaa kun kaikki lisät vaikuttavat niin isosti.

<3

Kommentit

  1. Hienoa! Olen seurannut lheltä kahden peliriippuvaisen elämää. Se on järkyttävä sairaus. Olen myös nähnyt kuinka asiat alkaa taas sujua kun pelaaminen loppuu kokonaan. Jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  2. Jee, hyvä sinä! Tuuletan täällä sun puolesta!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari