Onni kaupan kassalla

Perjantaina pelasin taas.

Välillä olin voitolla, välillä reilusti häviöllä ja poistuin kun tilanne oli -30e. Tämä on mun mittakaavassa vähän. Huomasinkin ajattelevani, että no onneksi näin vähän ja eihän tämä nyt ole niin paha. Mutta kun olin jo pelannut itseni n. -100e tilanteeseen. Se että kävi tuuri ja sain osan takasin (ja osasin vielä poistua siinä vaiheessa paikalta) ei poista sitä, että homma oli lähtenyt taas käsistä. Täytyy vaan tsempata ja yrittää parhaansa mukaan olla pelaamatta. 

On kulunut 10 päivää siitä, kun totesin yhden pelikerran  jälkeen, että nyt tän on loputtava. Otan siis erävoittona sen, että näistä päivistä 8/10 on pelaamattomia. Rahaa olen hävinnyt yhteensä 40e.

Onnistumisen tunteita sain eilen kaupassa käydessä. Lasku oli 22,75e ja multa löytyi tasaraha! Häh? Miksi mä siitä iloitsen? No koska yleensä mulla ei ole lompakon kolikkotaskussa muuta kuin pari 10 ja 5 senttistä, kun niitä ei pelikone hyväksy. Tästä tunteesta mainitsin jopa miehelle, vaikka en ole varsinaisesti tästä ”projektista” hänelle puhunut. Tuli kyllä hyvä mieli vaikka kyse oli vain parista eurosta! :)

Muuten viikonloppu on sujunut hyvin ja nyt mulla onkin alkuviikosta vähän vapaa-aikaa, ajattelin yrittää tänne kirjottaa jotain asioita mun matkanvarrelta, jos on toiveita mistä haluaisitte että kerron/kirjotan niin kommentoikaa ihmeessä! Muutenkin kaikki palaute on erittäin toivottua, musta on niin siistiä että mun blogin sivulla käy jo jonkun verran porukkaa! 

Kiitos teille kaikille <3

Kommentit

  1. 10 päivän aikana 40e hävittynä on kuukauden aikana keskimäärin 120e ja vuodessa 1440e. Ei sillä, että haluaisin latistaa vaan ennemminkin tsempata, että se summa olis 0e. TSemppiä matkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ehdottomasti samaa mieltä tästä! Se onkin jännä miten helposti sen kääntää siihen ajatukseen että "onneksi vain tämän verran" ettei tarvitsisi myöntää epäonnistumista, ja voisi väittää olevansa enemmän kontrollissa ongelman kanssa. Kyllä silti tiedostin jo pelatessa ettei näin ole. Nyt vaan katse eteenpäin ja tavoitteena se 0e häviö.

      Kiitos tsempeistä ja viestistä ! <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari