Alkuvuoden tilitystä

Aion seuraavasta palkasta alkaa pitää kirjaa mihin rahaa menee ja tarkemmin seurata meidän taloutta. Olen myös pyytänyt miestä ottamaan edes mulle kuitit jos ei hän itse ole kiinnostunut asiasta pitämään kirjaa. Jonkun näköinen vertailupohja olisi kuitenkin kiva joten selasin tänään alkuvuoden tilitietoja ja laskin vähän summia sieltä. En millään jaksa laskea kaikkia osa-alueita joten keskityin nyt näihin;


PALKAT: n. 2400e
-Mulla on palkkapäivä aina kuun lopussa, joten oon nyt laskenut 31.12.2018 alkaen jotta saan kolmen palkan summan.

MAKSETUT LASKUT: n. 840e
-Näihin en ole laskenut luottokorttilaskuja, koska niistä ainoastaan korko menee maksuun kun loppujen lopuksi kuitenkin käytän tililtä sinne tulleen osuuden.

PELIRAHAT: n.660e
-Pelirahoihin on laskettu ainoastaan kortilta panostetut pelit. Käytän jonkin verran myös käteistä joten oikea summa on vielä suurempi. En ole myöskään vähentänyt kotiutettuja summia tästä, koska kyse ei ole nyt siitä, paljon olen voittanut tai hävinnyt, vaan siitä, paljon olen rahaa peleihin työntänyt.



Aika järkyttävää kun mietin että noihin pelirahoihin voi varmaan lisätä vielä sen 50-100e/kk ihan kevyesti, ja riippuen jos voittoja on tullut niin varmasti enemmänkin. Mennään siis lähelle 1000e/3kk mikä tekee 4000e vuodessa..

Laskut halusin listata itelleni siksi, että voin jatkossa seurata kuinka paljon paremmin pystyn osallistumaan meidän kuluihin, kun en enään tuhlaa rahojani peleihin. Tällä hetkellä en maksa lähellekkään puolia meidän talouden laskuista, ja koen siitä välillä huonoa omaatuntoa. Voisin avata sitä enemmän omassa postauksessa.

Palkkapäivä vähän jännittää..

Kiitos kun kävit lukemassa! <3

Ps. 2päivää taas pelaamatta :)


Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Velkatilanne 09/22

Näkyikö lomarahat ulosoton lyhennyksissä?

Huijari